Reclamație
Reclamațiile de pe Numai-cele-bune.ro sunt ușoare și rapide.
Cum să procedați astfel încât totul să meargă cât mai repede posibil:
Contactați-ne prin e-mail la info@numai-cele-bine.ro sau prin formularul de contact cu privire la intenția dvs. de a depune o reclamație.
Vă rugăm să includeți următoarele informații în e-mailul trimis:
- numărul comenzii
- denumirea produsului revendicat
- defecțiunea - vă rugăm să specificați defectul cât mai bine posibil, datorită specificațiilor specifice, apoi putem sugera cea mai rapidă soluție la situație
- atașați în mod ideal fotografii cu orice deteriorare a mărfii / coletului
După primirea e-mailului, vă vom procesa reclamația și vă vom trimite o confirmare a primirii acesteia, în care va fi menționată procedura de soluționare cea mai rapidă. Deși suntem conștienți că poate dura până la 30 de zile până la procesarea unei reclamații, încercăm să rezolvăm totul în cel mai scurt timp posibil.
În cazul în care vi se solicită să trimiteți bunurile revendicate la adresa noastră, vă rugăm să atașați la expediere o confirmare de primire a revendicării sau o foaie cu numărul comenzii - acest lucru va accelera procesul de revendicare. Vă rugăm să nu ne trimiteți bunurile revendicate fără notificare prealabilă.
Adresa pentru livrarea bunurilor revendicate:
Zaparkorun s.r.o.
V Honech 690
250 67 Klecany
Česká republika
Simpla trimitere a mărfii la adresa noastră poate duce la o întârziere inutilă în tratarea reclamației.