Returul marfei
Cum să procedați astfel încât totul să meargă cât mai repede posibil:
- Contactați-ne prin e-mail la info@zaparkorun.cz sau prin formularul despre intenția dvs. de a vă retrage din contractul de cumpărare. Dacă motivul returnării mărfii este un defect funcțional sau o deteriorare a produsului, vă rugăm să menționați acest lucru în e-mail.
- În e-mail, vă rugăm să precizați numărul comenzii dvs. - citați în mod ideal unul dintre e-mailurile anterioare trimise despre primirea sau trimiterea comenzii și numărul de cont pentru rambursare.
- După primirea e-mailului, vă vom procesa solicitarea și vă vom trimite o confirmare a primirii acesteia la e-mail împreună cu adresa de livrare. Solicitarea va fi procesată în zilele lucrătoare în termen de 24 de ore de la primirea acestei.
- Imprimați confirmarea trimisă prin e-mail și introduceți-o în expediere înainte de a o trimite. Vă rugăm să împachetați mărfurile în mod corespunzător, astfel încât să nu poată fi deteriorate în timpul transportului.
Adresa de livrare a bunurilor returnate:
Zaparkorun s.r.o.
V Honech 690
250 67 Klecany
Republica Cehă
După livrarea expedierii la depozitul nostru, vom verifica și vom emite o notă de credit, pe care o vom plăti apoi în contul dvs.