Totul despre cumpărături
Nu v-am găsit numărul de telefon nicăieri, cum vă pot contacta?
Cel mai rapid mod de a ne contacta este prin formularul nostru de contact, pe care îl veți găsi întotdeauna în bara de sus a paginii e-shopului nostru. Vă vom răspunde la întrebarea dvs. în termen de cel târziu în 24 de ore.
Cum pot plăti mărfurile și ce opțiune de transport oferiți?
Opțiunile de transport și plată sunt descrise în detaliu AICI.
Aveți toată marfa în stoc?
Disponibilitatea mărfurilor este întotdeauna menționată direct împreună cu produsul. Unele articole sunt supuse unui termen de livrare mai lung (de exemplu, 9-12 zile lucrătoare), de aceea vă recomandăm să verificați întotdeauna disponibilitatea pe pagina produsului înainte de a comanda și, dacă este necesar, să permiteți un timp de livrare mai lung.
Cât de repede va fi livrată comanda mea?
- Dacă trebuie livrată comanda cât mai curând posibil, vă rugăm să luați în considerare plata cu cardul de credit sau ramburs. În cazul unui transfer bancar, creditul poate dura 1-2 zile lucrătoare.
- Dacă comanda dvs. conține bunuri care nu sunt în stoc, dar sunt la comandă, termenul de livrare depinde de termenul specificat pentru produs.
Cum pot anula comanda?
Vă rugăm să ne contactați prin formularul nostru și să ne scrieți numărul comenzii pe care doriți să o anulați.
Expedierea nu a fost însoțită de o factură, cum o primesc?
Încercăm să ținem pasul cu timpul și, de asemenea, să salvăm mediul, așa că trimitem facturi în format electronic. Puteți găsi întotdeauna factura în format PDF într-un atașament de e-mail cu informații despre livrare.
Cum e despre posibilitatea de a returna sau schimba marfa?
După lege, aveți dreptul să schimbați sau să returnați bunurile în termen de 14 zile de la primirea acestora, astfel încât să puteți face cumpărături fără griji. Puteți găsi mai multe informații în Condițiile comerciale (în subsolul e-shopului). Pentru a schimba sau returna mărfuri, vă rugăm să ne contactați prin intermediul formularului nostru. Vă vom răspunde la întrebări în termen de 24 de ore.
Comanda mea conține bunuri în stoc dar și bunuri la comandă de la furnizor. În astfel de cazuri, trimiteți mărfurile în părți sau împreună?
Dacă se întâmplă această situație, comandăm întotdeauna mărfurile de la furnizor și apoi trimitem comanda completă. Desigur, putem împărți comanda în funcție de dorințele dvs., trebuie doar să ne contactați prin formularul nostru.
Ce se întâmplă dacă bunurile comandate nu sunt în stoc?
În e-shopul nostru, afișăm numai bunuri care sunt direct în stoc sau care pot fi comandate de la furnizor. Cu toate acestea, se poate întâmpla ca ultima piesă să fie comandată de doi clienți simultan și să nu mai fie disponibilă pentru al doilea. Ocazional, este posibil ca marfa să nu mai fie disponibilă de la furnizor. În ambele cazuri, vă vom contacta imediat și vă vom oferi o soluție.
Sunt interesat de produs, dar în prezent nu este disponibil. Cum trebuie să procedez?
Vă rugăm să ne contactați prin intermediul formularului. Vom afla disponibilitatea mărfurilor la furnizorul nostru sau vă vom oferi o alternativă adecvată.
Mă aflu în afara României și aș dori să comand bunuri de la dvs. Este posibil?
E-shopul nostru funcționează și în Republica Cehă, Slovacia, Ungaria, și Polonia, unde poate fi comandat în mod standard. Dacă sunteți interesat să livrăm o expediere către o altă țară, acest lucru este, de asemenea posibil. Vă rugăm să ne contactați prin formularul nostru și vă vom oferi o soluție.
În caz de întrebări suplimentare, vă rugăm să ne scrieți. Vă vom răspunde la întrebări în cel mult 24 de ore.